Program:
Dag 1 - 24. januar kl. 12:00 til 16:00
Alstahaug kommune og HR-sjef Trine Håjen Gretesdotter deler sine erfaringer, og gir oss innsikt i den fabelaktige innsatsen de har gjort internt i kommunen for å forbedre ansettelsesprosessen. Trine og Alstahaug kommune har oppnådd imponerende resultater som de mer enn gjerne deler med oss, her får vi informasjon om hva de konkret har gjort og hvilke gevinster det har gitt. Alstahaug kommune har virkelig brøytekjørt og nå inviteres dere til dekket bord. Møt opp, lær og bli rustet til å gjøre tilsvarenende internt hos dere!
Dag 2 – oppstart 25.jaunar kl. 09:00-15:00
Dette blir en fullpakket inspirasjonsdag, med både eksterne foredrag og et halvdagskurs med tema som hvordan vi lager gode stillingsannonser, hvordan vi henvender oss til søkere og presenterer oss selv. Dette vet vi er et sterkt behov i alle kommunene, og nå har vi fått skreddersydd et opplegg som blir veldig bra!
Hvem bør delta på samlingen? Alle ansatte som i en eller annen grad er involvert i prosessen rundt ansettelse, som f.eks HR-sjef, HR-ansatte, personalledere og ansatte innen markedsføring/informasjonsarbeid.
Praktisk: Digitale Helgeland står for kurslokaler og felles lunsj dag 2, reise og overnatting må hver enkelt booke. Vi booker bord for fells middag tirsdag kveld, så kan de som ønsker og har anledning delta.
Frist: Svar var på deltakelse må vi ha innen 13.januar 2023, men aller helst så snart som mulig.
Vi håper vi ser alle kommunene på Helgeland på samlingen, dette er en kjempebra mulighet til å bli kjent på tvers av kommunegrensene og dele erfaringer😊 Tips gjerne kollegaer om denne samlingen som du mener kan ha interesse av å delta!
Dersom du har spørsmål eller ønsker å melde deg på, ta kontakt på: camilla.falch@digihelgeland.no
Vel møtt, vi gleder oss!